0 Winkelmandje

Er zijn op dit moment geen producten in jouw winkelmandje

Voeding

5 eiwitrijke manieren om je Double Dough Brownie Game te verbeteren

Als onze nieuwe combinatie van koekjes- en browniedeeg niet al verrukkelijk genoeg klinkt, hebben we een lijst samengesteld om er een ​​heerlijk eiwitrijk dessert van te maken.

Wat is Double Dough Brownie?

Van witte chocolade-marshmallow tot dikke chocolade, kies je favoriet om je gebruikelijke eiwitsnack beter en lekkerder dan ooit te maken.

Levert je 14 g eiwit per portie en dat alles in een heerlijke brownie met een heerlijke basis van koekjesdeeg.

1. Double Dough Sundae

Ruil je gewone ijsdessert in voor een proteïne-ijscoupe met daarop stukjes dubbel deeg. Om het nog lekkerder te maken, gooi je de double dough een paar seconden in de magnetron voor kleverige browniebrokjes.

Voor een extra boost van eiwit (en smaak), besprenkel je met pindakaas. Bedank ons ​​later maar.

Wat je nodig hebt:

  • Double Dough Brownie naar keuze
  • Chocolade- en / of vanille-ijs
  • Pindakaas
  • Chocoladeschilfers en andere versieringen die je in de kast hebt liggen

2. Protein Pancake Topping 

Wil je pannenkoeken op zondagochtend terwijl je ook je macro’s een boost geeft? Bedek je gebruikelijke eiwitpannenkoekjes met double dough chunks.

Voor witte chocolade en vanille pannenkoeken, voeg ons vanille-eiwitpoeder toe aan je gebruikelijke pannenkoekrecept en bedek met witte chocolade en marshmallow double dough brownes.

Als je liever chocolade hebt, ruil dan gewoon je vanille-eiwit in voor chocolade en bedek met dik chocoladedeeg. Heb je er al zin in?

Wat je nodig hebt:

3. Double Dough Cookies 

Je gebruikelijke chocoladekoekjes, maar beter. Hak je double dough brownies fijn en voeg ze als chocoladeschilfers toe aan je normale koekjesrecept. Deze stukjes proteïne zouden moeten smelten in het koekjesdeeg in de oven, waardoor een boost van eiwit aan je normale koekjes wordt toegevoegd.

Wat je nodig hebt:

4. Mix tot een milkshake met eiwitpoeder

Mix al je ingrediënten samen met je double dough brownie en watch the magic happen.

Dit levert meer dan 35 gram eiwit op en is ideaal voor een shake voor een filmavondje na een zware gymsessie.

Wat je nodig hebt:

5. Double Dough S’mores

Smelt marshmallows en onze chocolate protein spread samen tot sandwich tussen twee double dough brownies. Deze chocoladeachtige, marshmallow-goedheid levert je meer dan 20 gram eiwit op, terwijl het smaakt als een dessert dat cheat-dag waardig is.

Wat je nodig hebt:

Bericht om mee naar huis te nemen

Als je macro’s telt om je doelen te bereiken, maar nog steeds die chocoladefixatie nodig hebt, denken we dat je zeker een nieuwe favoriete traktatie zult vinden uit deze recepten. Of het nu gaat om een ​​ontbijttraktatie op zondagochtend of een snack ’s avonds laat voor bij je filmmarathon.

Wissel tussen stevige chocolade en marshmallow met witte chocolade om je favoriete recept te vinden en bedank ons ​​later.

Chocolate proteïne mugcake

Recepten

Chocolate proteïne mugcake

2019-08-25 07:00:43van Myprotein

Molten Chocolate Mug Cake | Toetjes voor in de magnetron

Recepten

Molten Chocolate Mug Cake | Toetjes voor in de magnetron

2020-02-18 06:00:45van Lauren Dawes

Spiced Apple Protein Mug Cake | Toetjes voor in de magnetron

Recepten

Spiced Apple Protein Mug Cake | Toetjes voor in de magnetron

2020-02-29 06:00:15van Lauren Dawes



Myprotein

Myprotein

Schrijver en Expert