0 Winkelmandje

Er zijn op dit moment geen producten in jouw winkelmandje

Training

Spieren opbouwen met deze Borst- en Rug Workout

Het opbouwen van spieren hoeft niet moeilijk te zijn. Deze workout is eigenlijk de perfecte manier om met spieropbouw te beginnen. Ontworpen door personal trainer, Stuart Niven, hebben we het je gemakkelijk gemaakt om je de best mogelijke rug en borst spieren te kweken.

Workout

Bench Press


1. Ga plat op je rug op een bankje liggen.
2. Pak de stang vast met je handen net breder dan schouderbreedte uit elkaar.
3. Til de stang op door je armen te trekken en breng de stang langzaam naar de onderkant van je borst.
4. Druk de stang weer omhoog totdat je armen gestrekt zijn.

Barbell Bent Over Row


1. Ga met je voeten op schouderbreedte uit elkaar staan, met de barbell op de grond vooraan.
2. Buig je knieën en leun naar voren vanuit je middel, terwijl je rug recht blijft.
3. Grijp de stang, je handen iets breder dan schouderbreedte uit elkaar, en laat de stang hangen met je armen recht gestrekt.
4. Zet je schrap en knijp in je schouders en breng het gewicht naar je borstbeen.
5. Breng het gewicht terug naar het begin.

 

Chest Supported Dumbbell Row

1. Zet een schuine bank op ongeveer 45 graden.
2. Pak de dumbbells en leun op de bank. Je voeten moeten op de grond staan en je armen recht naar beneden hangen.
3. Druk je schouderbladen samen en drijf je ellebogen naar het plafond.
4. Laat de halters terug naar de startpositie zakken.

Dumbbell Pullover

1. Begin door een dumbbell vast te houden en ga met je rug plat op een bank liggen.
2. Terwijl je voeten op de grond staan ​​en de buikspieren aangespannen zijn, strek je je armen uit naar het plafond en houd je de halter met beide handen boven je borst.
3. Terwijl je rug in de bank wordt gedrukt, laat je je armen boven je hoofd zakken totdat je biceps je oren bereiken.
4. Breng je armen langzaam terug boven je borst en herhaal.

Incline Dumbbell Bench Press

1. Ga liggen op een schuine bank, met een dumbbell op je beide benen.
2. Gebruik je benen voor hulp en duw de gewichten omhoog zodat je armen recht over je schouders zijn.
3. Bovenaan de beweging moeten de dumbbells elkaar bijna raken.
4. Laat de dumbbells langzaam terug naar de bovenkant van je borst zakken.

Incline Dumbbell Flyes

1. Ga op een schuine bank liggen met je voeten plat op de vloer.
2. Houd de dumbbells recht boven je borst, met je handpalmen naar elkaar toe.
3. Laat de gewichten in een boog naar de zijkanten zakken. Houd tijdens de beweging een lichte buiging in je ellebogen.
4. Gebruik je borstspieren en keer weer terug naar het begin.



Lauren Dawes

Lauren Dawes

Schrijver en Expert

Lauren is afgestudeerd in de Engelse literatuur en afkomstig uit het zuiden van het Verenigd Koninkrijk. Ze is altijd al dol geweest op zwemmen, heeft de afgelopen jaren de power van krachttraining ontdekt en geniet enorm van haar wekelijkse yogales.

In de weekenden kookt of eet ze meestal een soort van brunch en geniet ze van het uitproberen van nieuwe recepten met haar huisgenoten. Ze gelooft heilig in het evenwicht tussen de sportschool en af en toe een lekkere gin.

Lees hier meer over de ervaring van Lauren.