0 Winkelmandje

Er zijn op dit moment geen producten in jouw winkelmandje

Training

Buikspierkwartier | Workout

Voor het opbouwen van een sixpack is meer nodig dan een kwartier lang sit ups, toch?

De buikspieren bevinden zich vaak achter een laagje vet. Voor het zichtbaar maken van de buikspieren speelt ons dieet dan ook een essentiële rol. Alleen als we voldoende lichaamsvet verliezen worden onze buikspieren zichtbaar.

De buikspieren zijn echter niet alleen van belang voor de ‘looks’. We gebruiken onze buikspieren namelijk bij haast elke beweging en oefening die we doen. Vooral bij de grote compound oefeningen spelen de buikspieren een belangrijke rol.

In de onderstaande video neemt Tom ons mee met een buikspierkwartier. Het buikspierkwartier bestaat uit 5 verschillende oefeningen die je 3 keer zal moeten herhalen. Ben jij er klaar voor? Bekijk de workout hier of op ons Youtube Kanaal.

Workout: 3 keer herhalen

1. Ab Wheel Rollout | 1 minuut | (00:58)

2. Oblique Crunches | 1 minuut | (02:06)

3. Lying Leg Raises | 1 minuut | (03:02)

4. Plank | 1 minuut | (03:58)

5. Rust | 1 minuut | (05:00)

Op zoek naar meer buikspieroefeningen?

BEKIJK DIT OOK:

15 minuten durende HIIT Ab-training | Buikspiertraining thuis

Training

15 minuten durende HIIT Ab-training | Buikspiertraining thuis

2021-06-27 07:00:01van Scott Whitney

Buikspieren trainen met Jordan Morello | Vanuit je eigen huis

Training

Buikspieren trainen met Jordan Morello | Vanuit je eigen huis

2020-03-03 06:00:06van Jennifer Blow

De 9 beste buikspier oefeningen die je zonder apparatuur kunt doen

Training

De 9 beste buikspier oefeningen die je zonder apparatuur kunt doen

2020-06-20 14:00:45van Myprotein



Jennifer Blow

Jennifer Blow

Schrijver en Expert

Jennifer Blow is onze geregistreerde diëtist. Registered Associate Nutritionist - het Britse register van bekwame en gekwalificeerde voedingsprofessionals. Ze heeft een Bachelor of Science in Nutritional Science en een Master of Science in Research in Nutrition en is nu gespecialiseerd in het gebruik van sportsupplementen voor gezondheid en fitness, ondersteund met wetenschappelijk onderzoek.

Jennifer is geciteerd en genoemd als voedingsdeskundige in grote online publicaties, waaronder Vogue, Elle en Grazia. Dit door haar expertise in voedingswetenschap voor bewegen en gezond leven.

Haar ervaring strekt zich uit van het werken met de NHS (National Health Service) op voedingsinterventieproeven, tot specifiek wetenschappelijk onderzoek naar omega-3 vetzuursupplementen en ook het effect van fastfood op gezondheid, dat ze heeft gepresenteerd op de jaarlijkse Nutrition Society Conferentie. Jennifer is betrokken bij vele professionele ontwikkelingsevenementen om ervoor te zorgen dat haar kennis op het hoogste niveau blijft. Lees hier meer over Jennifer's ervaring.

In haar vrije tijd houdt Jennifer van wandelen en fietsen in de heuvels. In haar artikelen zul je zien dat ze ervan houdt om gezond eten aan te moedigen. Dat betekent echter zeker niet dat je een leven lang honger zult hebben.