Supplementen

Wat maakt THE Whey PRO?

Onze nieuwste innovatie is het PRO-productassortiment, dat ingrediënten van de hoogste kwaliteit gebruikt voor de ultieme toegewijde sporter. Als je iemand bent die bijna elke dag van de week naar de sportschool gaat en elke maaltijd en macro bijhoudt, weet je hoe belangrijk eiwitten van de hoogste kwaliteit zijn voor het opbouwen van spieren. Niet alle eiwitten zijn echter hetzelfde en verschillende soorten bevatten verschillende niveaus van aminozuren. Je hebt specifieke aminozuren nodig om je spiergroei te optimaliseren, niet alleen maar grote hoeveelheden eiwitten.

Als je klaar bent voor PRO-resultaten, lees dan verder om meer te weten te komen over de belangrijkste BCAA’s in THE Whey die het onderscheiden van ons Core-productassortiment voor mensen met een enorm toegewijd trainingsplan.

L-leucine

L-Leucine is een essentieel aminozuur met vertakte keten (wat betekent dat we het uit onze voeding moeten halen) dat een ‘signalerende’ rol speelt in zowel spierweefsel als vetweefsel – wat betekent dat het regelt wat er met spieren en vet gebeurt.

Onderzoek ondersteunt dat L-Leucine in staat is de spiereiwitsynthese en de vetverbranding te reguleren om de energie te ondersteunen die nodig is om spieren op te bouwen.(1) Andere onderzoeken hebben aangetoond dat L-Leucine kan helpen om spieren te behouden in tijden van stress.(2) Suppletie met L-Leucine kan het behoud van vetvrije massa ondersteunen, zelfs als er een calorietekort is, wat geweldig is voor diegenen die zich willen richten op vetverlies en tegelijkertijd spiermassa willen opbouwen.(3)

L-isoleucine

L-Isoleucine is ook een essentieel aminozuur met vertakte keten dat we uit onze voeding (of supplementen) moeten halen omdat ons lichaam er zelf niet genoeg van kan maken. Onderzoek heeft aangetoond dat met name L-Isoleucine invloed heeft op het verminderen van de gewichtstoename en het verminderen van de vetmassa; het is ook gekoppeld aan verhoogde vetverbranding en verminderde vermoeidheid.(4)

Hoewel we iets minder L-Isoleucine nodig hebben dan L-Leucine, is het van cruciaal belang om de juiste verhouding samen met L-Valine te nemen. In combinatie met de andere BCAA’s kan L-Isoleucine het gerichte vetverlies ondersteunen en tegelijkertijd spieren behouden en opbouwen.

L-valine

L-Valine is de derde van de BCAA’s die helpt bij het reguleren van de eiwitsynthese en spieropbouw. Hoewel het in lagere hoeveelheden nodig is dan L-Leucine of L-Isoleucine, is het belangrijk om alle drie de aminozuren met vertakte ketens beschikbaar te hebben voor een optimale synthese van spiereiwitten.(5)

In combinatie met de andere essentiële aminozuren in de juiste verhoudingen, hebben BCAA’s de grootste impact op het maken spierwinst.

Bericht om mee naar huis te nemen

Als je hard werkt in de sportschool en een goed dieet hebt, moet je de best mogelijke eiwitten hebben om je doelen te ondersteunen. Het kiezen van THE Whey met de belangrijkste BCAA’s in de optimale verhoudingen kan dé factor zijn die een enorm verschil maakt in je resultaten – je verdient dat PRO-voordeel.

Vond je dit artikel interessant?

LEES DIT OOK:

'S Werelds Eerste Clear Soy Protein is hier | Soy Just Got Juicy

Supplementen

'S Werelds Eerste Clear Soy Protein is hier | Soy Just Got Juicy

2021-09-20 10:00:45van Monica Green

Wat zijn probiotica?

Supplementen

Wat zijn probiotica?

2021-09-14 07:00:13van Claire Muszalski

8 voordelen van visolie

Supplementen

8 voordelen van visolie

2021-08-30 09:55:22van Claire Muszalski



Claire Muszalski

Claire Muszalski

Schrijver en Expert

Claire is een geregistreerde diëtiste bij de Academie voor Voeding en Diëtetiek en een gecertificeerde gezondheids- en welzijnscoach bij het Internationale Consortium voor Gezondheid en Welzijn Coaching . Ze heeft een Bachelor of Science in Biologie en een Master's degree in Clinical Dietetics and Nutrition van de Universiteit of Pittsburgh.

Praten en schrijven over eten en fitness vormen de kern van Claire's ethos, omdat ze haar ervaring graag gebruikt om anderen te helpen hun gezondheids- en welzijnsdoelen te bereiken.

Claire is ook een gecertificeerde indoor cycling-instructeur en houdt van de mentale en fysieke boost die ze krijgt van runs en yogalessen. Wanneer ze niet aan het sporten is, juicht ze de sportteams van haar woonplaats in Pittsburgh toe of kookt ze voor haar familie.

Lees hier meer over de ervaring van Claire.