0 Winkelmandje

Er zijn op dit moment geen producten in jouw winkelmandje

Voeding

Snack On Track: 3 momenten dat je een snelle, handige snack nodig hebt en wat te nemen

Er is niets erger dan rond te rennen op een lege maag, vooral als je een zware training voor de boeg hebt.

We weten dat jullie niet allemaal uren over hebben om perfect macro-uitgebalanceerde eiwitballen te maken, gerold in gemalen amandelen en liefdevol verpakt in een snackdoosje.. We staan dan ook ​​voor je klaar om je te helpen wanneer jij (en je maag) dat het meest nodig hebben.

We kennen dit gevoel zelfs zo goed, dat we 3 gloednieuwe snacks hebben bedacht om mee te nemen en je de hele dag in topvorm te houden. Waarom deze 3? Omdat we denken dat er drie keer op de dag momenten zijn waar je gewoon niet doorkomt zonder een stevige snack.

1. De haast van het ontbijt

Als je een vroege vogel bent, wil je misschien graag trainen voordat je naar kantoor gaat. Waar je waarschijnlijk veel minder van houdt, is het woon-werkverkeer zonder een eiwit- en koolhydraatrijke snack.

Na een training het kantoor binnenlopen en te maken krijgen met de lange lijst met to-do’s van je baas, is gewoon een grote no-go op een lege maag. Voordat je die maag door het kantoor laat weerklinken, zou je een Oat Bake moeten pakken.

Dit heerlijke havermoutkoekje is de perfecte ochtendsnack, met 18 g eiwit en slechts 3,8 g suiker om je een verzadigd gevoel te geven tot lunchtijd.

Verkrijgbaar in twee smaken – Chocolate Chip en Berry + White Choc Chip – kan deze snack in je tas worden gestopt en in een oogwenk worden genomen om je macro’s en je ochtend op het goede spoor te houden.

2. De inzinking halverwege de middag

Het is vier uur ’s middags, je zou nu heel graag klaar willen zijn met de dag en het warme kantoor maakt het moeilijk om je ogen open te houden. Je hebt snel iets nodig om gedachteloos aan te knabbelen, zodat je niet met je hoofd in de koektrommel duikt.

Nogmaals, we hebben het perfecte antwoord: het is tijd om onze Nuts Mix toe te voegen aan je snackvoorraad op je bureau.

In plaats van door zakjes chips te knarsen, trek je een pak van deze gekruide, hartige gemengde noten open. Noten zijn een geweldige, vullende snack die tot de nok toe gevuld is met eiwitten en gezonde vetten, perfect voor het behouden van die droge spiermassa.

Nuts Mix is ​​verkrijgbaar in drie smakelijke smaken – Chili & Limoen, BBQ en Zeezout & Zwarte Peper – perfect om je smaakpapillen te prikkelen en het energieniveau aan het einde van de middag te stimuleren.

3. Als je gewoon niet verder kunt

Of het nu is om je door de tweede helft van je hardloopsessie of fietstocht te loodsen, of op weg naar de sportschool na een lange, zware dag op kantoor – je hebt een reep nodig die je een boost zal geven.

Wij hebben de perfecte snack voor in je achterzak of trainingstas: de heerlijke Nuts Bar. Deze reep met eiwit, noten en zaden met  chocoladesmaak voelt aan als de ultieme traktatie voor je smaakpapillen en je lichaam.

De Nuts Bar bevat ongeveer 12 g eiwit en 7 g vezels – deze reep zal je opvullen en je op de been houden, wat er ook gebeurt.

Voor alle notenliefhebbers, neem een ​​hap uit de Peanut Butter Nuts Bar, terwijl alle zoetekauwen ongetwijfeld geen genoeg kunnen krijgen van de heerlijke Salted Caramel-smaak.

Bericht om mee naar huis te nemen

Als je on-the go bent vanaf het moment dat je wakker wordt, zullen deze snelle, handige snacks je niet alleen op het goede spoor houden met je dieet, maar je ook door de moeilijkste dagen heen helpen en je zult aan het einde van de dag nog hard kunnen trainen ook.

Snack op het goede spoor met heerlijke Oat Bakes, Mixed Nuts en Nuts Bar – je kunt hier ook meer van ons uitgebreide snackassortiment bekijken.



Evangeline Howarth

Evangeline Howarth

Schrijver en Expert

Evangeline heeft al vanaf jonge leeftijd deelgenomen aan competitieve sporten." Als gekwalificeerde RYA Dinghy Instructor begrijpt ze het belang van goede voeding voor extreme en duursporten, met name door haar ervaring in Team GBR Squads en het aanmoedigen en coachen van haar eerste universiteitsteam.

In haar vrije tijd houdt Evangeline van hardlopen - vooral van marathons. In de weekenden zul je merken dat ze watersporten doet of op een heuvel wandelt. Haar avonden besteden ze aan een HIIT-sessie of squats in de sportschool voordat ze pittig gaat eten met een ton groenten - yum!

Lees hier meer over Evie's ervaring.