0 Winkelmandje

Er zijn op dit moment geen producten in jouw winkelmandje

Training

Probeer deze Lower Body Tone Up Workout

Bilspieren van staal kweken? Probeer dan snel deze workout. Speciaal ontworpen om je benen te versterken, zul je morgen waarschijnlijk niet meer de trap op kunnen..maar we garanderen je dat het de moeite waard is. Je leg day zal absoluut nooit meer hetzelfde zijn.

Workout

Hamstring Curl (Swiss ball)

1. Begin door op je rug op een mat te liggen met je voeten omhoog op een Swiss ball, met je armen rustend naast je.
2. Til je heupen van de vloer om op je bovenlichaam te rusten.
3. Houd je voeten bij elkaar en de heupen verhoogd, buig je knieën om je voeten naar je bilspieren te brengen.
4. Houd vast en strek je benen weer om terug te keren naar het begin.

Dumbbell Squat

1. Ga rechtop staan, voeten op schouderbreedte uit elkaar, terwijl je een dumbbell in elke hand houdt.
2. Laat jezelf zakken door op de knieën te buigen, terwijl je romp recht en hoofd omhoog houdt.
3. Ga door tot je dijen evenwijdig zijn aan de vloer.
4. Breng je romp omhoog en duw door de hielen.

Barbell Hip Bridge

1. Begin zittend op de grond met een barbell over je heupen.
2. Ga plat liggen, met je voeten op de grond, knieën omhoog.
3. Rij door je hielen om je heupen van de vloer te duwen.
4. Verleng zo ver mogelijk en keer terug naar de startpositie.

Dumbbell Walking Lunge

1. Ga met je voeten op heupbreedte uit elkaar staan ​​en houd een dumbbell in elke hand langs je lichaam.
2. Stap met één been naar voren en buig de knieën om je heupen te laten vallen, waarbij je je romp rechtop houdt. Je achterste knie moet bijna de grond raken. Laat je voorste knie niet verder gaan dan je tenen.
3. Rij door de hiel van je voet om jezelf weer omhoog te brengen.
4. Herhaal met het andere been.

Kettlebell Romanian Deadlift

1. Ga staan ​​en houd met beide handen een kettlebell vast.
2. Houd je rug recht, buig je heupen, duw je billen langzaam zo ver als je kunt, maar buig de knieën slechts gedeeltelijk. Dit moet een horizontale beweging van de heupen zijn in plaats van een neerwaartse beweging.
3. Pauzeer en keer dan langzaam terug naar de startpositie.

Kettlebell Swings

1. Zet je voeten op schouderbreedte uit elkaar en houd een kettlebell met beide handen vast.
2. Buig een beetje met de knieën, scharnierend aan de heupen en trek de kettlebell terug tussen je benen.
3. Beweeg je heupen naar voren en strek je rug om de kettlebell op schouderhoogte te zwaaien.
4. Herhaal de beweging in één continue beweging.



Lauren Dawes

Lauren Dawes

Schrijver en Expert

Lauren is afgestudeerd in de Engelse literatuur en afkomstig uit het zuiden van het Verenigd Koninkrijk. Ze is altijd al dol geweest op zwemmen, heeft de afgelopen jaren de power van krachttraining ontdekt en geniet enorm van haar wekelijkse yogales.

In de weekenden kookt of eet ze meestal een soort van brunch en geniet ze van het uitproberen van nieuwe recepten met haar huisgenoten. Ze gelooft heilig in het evenwicht tussen de sportschool en af en toe een lekkere gin.

Lees hier meer over de ervaring van Lauren.