0 Winkelmandje

Er zijn op dit moment geen producten in jouw winkelmandje

Training

Dagelijkse Rekoefeningen Voor Een Betere Houding | Tips and Tricks

We willen vaak het liefst alleen maar met zware gewichten trainen, toch?

Onze spieren oppompen en sterker worden. Het rekken van onze spieren komt dan ook vaak pas ergens achteraan op onze prioriteitenlijst.

Stretchen is echter enorm belangrijk. Wanneer we onze spieren rekken doen we precies het tegenovergestelde van wat we in de sportschool doen. Met het tillen van gewichten trekken we de spieren namelijk samen. Met het stretchen maken we de spieren juist los. Weerstandsbanden zijn een goede hulptool voor het rekken van de spieren.

Door het rekken van onze spieren wordt de lenigheid van onze spieren verhoogt en zorgen we dat ze langer op topniveau mee kunnen gaan. Ook kan rekken helpen om onze houding te verbeteren en kan het blessures helpen voorkomen. In deze video neemt Tom ons mee met zijn daily stretch routine. Benieuwd? Bekijk de video hier of op ons Youtube Kanaal.

Op zoek naar meer rekoefeningen?

BEKIJK DIT OOK:

Rekoefeningen om de flexibiliteit te verbeteren

Training

Rekoefeningen om de flexibiliteit te verbeteren

2020-11-09 06:00:29van Myprotein

De 7 beste Hamstring Stretches

Training

De 7 beste Hamstring Stretches

2021-04-05 07:00:25van Scott Whitney



Jennifer Blow

Jennifer Blow

Schrijver en Expert

Jennifer Blow is onze geregistreerde diëtist. Registered Associate Nutritionist - het Britse register van bekwame en gekwalificeerde voedingsprofessionals. Ze heeft een Bachelor of Science in Nutritional Science en een Master of Science in Research in Nutrition en is nu gespecialiseerd in het gebruik van sportsupplementen voor gezondheid en fitness, ondersteund met wetenschappelijk onderzoek.

Jennifer is geciteerd en genoemd als voedingsdeskundige in grote online publicaties, waaronder Vogue, Elle en Grazia. Dit door haar expertise in voedingswetenschap voor bewegen en gezond leven.

Haar ervaring strekt zich uit van het werken met de NHS (National Health Service) op voedingsinterventieproeven, tot specifiek wetenschappelijk onderzoek naar omega-3 vetzuursupplementen en ook het effect van fastfood op gezondheid, dat ze heeft gepresenteerd op de jaarlijkse Nutrition Society Conferentie. Jennifer is betrokken bij vele professionele ontwikkelingsevenementen om ervoor te zorgen dat haar kennis op het hoogste niveau blijft. Lees hier meer over Jennifer's ervaring.

In haar vrije tijd houdt Jennifer van wandelen en fietsen in de heuvels. In haar artikelen zul je zien dat ze ervan houdt om gezond eten aan te moedigen. Dat betekent echter zeker niet dat je een leven lang honger zult hebben.