Training

Bouw je rug op met deze training van CP Truths

Laat de back-day niet saai worden – verander dingen door de rugtraining van CP Truths te proberen. Je krijgt gegarandeerd spierpijn de volgende dag. Deze pull-day-routine richt zich op je rug met vijf belangrijke oefeningen: dumbbell row, cable row, pull-downs, pull-ups en pull-down rows.

Als je door dit alles enthousiast bent geworden voor je rugtraining, blijf dan lezen om meer te weten te komen over Josephs training, zodat je deze in de sportschool zelf kunt doen.

Single arm dumbbell row — 4×10

1. Pak een bank en zet deze plat

2. Plaats je linkerhand op de bank en breng je linkerknie omhoog zodat je scheenbeen op de bank rust en je lichaam naar voren leunt

3. Pak een dumbbell en trek naar je borst, waarbij je je ellebogen in je lichaam houdt

4. Herhaal aan de andere kant

Cable row— 4×10

1. Bevestig de close-grip-bevestiging aan de seated row-cablemachine

2. Ga op de bank zitten en laat je voeten naar voren rusten

3. Trek het gewicht naar je borst en houd je ellebogen ingetrokken

Close grip pull-downs — 4×10

1. Bevestig met behulp van de pull-down kabelmachine de close-grip-bevestiging

2. Ga zitten met je knieën onder de vulling en je voeten stevig tegen de vloer

3. Trek het gewicht naar je borst, houd je schouders naar achteren en je borst omhoog

Weighted pull-ups — 4×8

1. Bevestig een gewicht aan je tilband om je middel (of gebruik gewoon je lichaamsgewicht)

2. Gebruik de optrekstangen met een stevige greep en trek jezelf omhoog zodat je kin in lijn is met de stangen

Close grip pull-downs — 4×10

1. Ga met behulp van de iso-laterale roeimachine rechtop zitten met je borst stevig tegen de voorkant van de bank

2. Trek met je linkerarm het gewicht naar je toe en houd je schouders naar achteren

3. Herhaal met de rechterarm

Bericht om mee naar huis te nemen

Dankzij Joseph van CP Truths kunnen we vol vertrouwen zeggen dat je bij deze rugtraining het vuur zult voelen. Voeg dit gerust toe aan je trainingen, maar je zult zeker een rustdag nodig hebben.

Kijk voor meer trainingen, recepten en meer op de Myprotein Instagram.

Op zoek naar meer trainingen?

BEKIJK DIT OOK:

5 beste buikspieroefeningen om je core te trainen | Myprotein Masterclass

Training

5 beste buikspieroefeningen om je core te trainen | Myprotein Masterclass

2022-01-21 20:00:09van Emily Wilcock

Train je rear delts met 4 eenvoudige bewegingen | Myprotein Masterclass

Training

Train je rear delts met 4 eenvoudige bewegingen | Myprotein Masterclass

2022-01-05 07:00:52van Emily Wilcock

9 rugoefeningen om thuis te doen | Boven- en onderrug

Training

9 rugoefeningen om thuis te doen | Boven- en onderrug

2020-06-09 06:00:36van Myprotein



Emily Wilcock

Emily Wilcock

Schrijver en Expert

Emily is studying Business Management & Marketing at the University of Birmingham and is currently on her intern year. She has a keen interest in both writing and fitness, so is happy she can now combine the two. She likes to spend time with her friends, both in & out of the gym.