Help Centre
Mijn account
Inschrijven is simpel!
Ga simpelweg naar onze registratie pagina om je bij onze Myprotein gemeenschap toe te voegen en krijg toegang tot alledaagse tips over voeding, de gym en de beste sportvoeding's producten.
Het is eenvoudig jouw account gegevens aan te passen, of het nou je betaling informatie, wachtwoord of adres is.
In Mijn account vind je alle opties die je nodig hebt.
Je hoeft je geen zorgen te maken, wij volgen de DPA, dat betekent dus dat jouw gegevens beschermd worden.
Voor meer informatie, bekijk ons Privacy beleid.
Maak je geen zorgen, als je naar ze aanmeld pagina gaat kan je op 'Wachtwoord vergeten?' klikken om je wachtwoord opnieuw in te stellen!
Als je onze e-mails over exclusieve aanbiedingen niet meer wilt ontvangen, log je dan in en ga naar mijn account. Door op 'e-mailinstellingen' te klikken kan je jezelf uitschrijven.
Vergeet niet dat je je altijd weer opnieuw kan inschrijven wanneer je wilt.
Betaling en Korting
Wij bieden verschillende onlinebetalingsmethodes aan om ervoor te zorgen dat onze klanten toegang hebben tot de beste sportvoeding ‘s producten.
1. Creditkaart
2. PayPal
3. iDeal
4. Klarna
Jij kan jouw ideale betalingsmethode kiezen wanneer je betaalt. Omdat wij fraude erg serieus nemen moet je zowel jezelf valideren als autoriseren voor ons, en de eigenaar van de creditkaart.
Zo houden we namelijk onze klanten veilig!
Als je te horen krijgt dat er een probleem is met de betaling snap je dat waarschijnlijk niet helemaal, maar maak je niet druk, dit kan makkelijk verholpen worden zodat wij zo snel mogelijk onze producten kunnen versturen!
Voordat je je betalingsgegevens opnieuw invult, zorg ervoor dat de 'geldig tot' datum en het facturatie adres juist zijn. Wij raden ook aan om te checken of er genoeg geld op je rekening staat.
Als je dit allemaal gedaan hebt maar het probleem is nog steeds niet verholpen neem dan alsjeblieft contact op met onze klantenservice, zij helpen je graag verder.
Wanneer je een bestelling plaatst, blijft de betaling in afwachting staan op je account totdat wij daadwerkelijk onze producten verstuurd hebben.
De in afwachtende betaling vertelt jou dat de betaling geautoriseerd is om van je rekening af gehaald te worden.
Als je nieuwe betaling informatie wilt toevoegen dan kan je dit doen in de kassa.
Je nieuwe informatie wordt opgeslagen zodra de bestelling is geplaatst. Dit betekent dat je de volgende keer nog makkelijker je favoriete supplementen kunt bestellen.
Wij proberen alles zo makkelijk mogelijk te maken voor jou, dat geldt dus ook voor korting op jouw favoriete sportvoeding's producten.
Zodra je al jouw producten in je winkelwagentje hebt, type de code in het vak waar 'GEBRUIK DE KORTINGS CODE' voor staat. Als je op 'PAS CODE TOE' drukt, ontvang jij jouw korting!
Als de code niet werkt dan moet je nakijken of je niet meer dan een kortingscode probeert te gebruiken, je mag er namelijk maar één per bestelling gebruiken. Kijk ook de voorwaarden van de korting na.
Ervaar je nog steeds problemen? Dan kan je altijd contact opnemen met onze klantenservice via mijn account.
Het spijt ons dat je kortingscode niet werkt! Om na te gaan waarom de kortingscode niet werkt, controleer de voorwaarden van de aanbieding.
Als de code geldig is en je maar één code probeert toe te passen per bestelling, neem dan contact op met onze klantenservice via mijn account.
Verdien €10 voor elke vriend of vriendin die jij succesvol hebt doorverwezen, je vriend of vriendin ontvangt zelf ook 25% korting!
Meld je aan en ga naar mijn account en klik 'Bekijk je informatie' in het 'jouw referrals' gedeelte om te weten te komen hoe jij mee kan doen.
Elke keer dat je bij ons shopt belonen wij jou, zo simpel is het!
Voor elke euro die je uitgeeft krijg je 1 punt, en elk punt is 1 cent waard.
Binnen de kortste keren zijn de centen euro’s!
Om meer te weten te komen, bezoek onze beloning pagina
Het is super simpel! Je hoeft alleen maar op ‘gebruik punten’ te drukken wanneer je in je winkelwagentje zit en de punten worden toegepast.
Als je problemen ervaart met het gebruiken van je punten dan is onze klantenservice altijd bereikbaar. Stuur zee en bericht via mijn account.
Bestellen
Alle Myprotein voorraad hangt af van beschikbaarheid. Wij streven ernaar dat je jouw producten kan bestellen en ontvangen zonder enige moeite, daarom proberen wij je altijd op de hoogte te houden als een product niet meer op voorraad is.
Af en toe kan er een onverwachte vertraging voordoen, als dit het geval is nemen wij bij tijds contact met je op.
Wij willen jou niet in de weg staan, daarom proberen we het bestellen zo makkelijk mogelijk te maken. We bewaren zelfs jouw producten in je winkelwagentje voor 60 minuten als je van onze website af gaat.
Vind de producten die je wilt en voeg ze toe in je winkelwagentje. Je kan dan verder gaan met shoppen of gelijk naar de kassa gaan als alles wat je nodig hebt al in je winkelwagentje ligt!
Mijn account geeft al jouw bewaarde adressen en betalingsmethodes weer, wat het makkelijk maakt om je bestelling af te ronden!
Controleer of alles klopt voordat je het afrondt! Wij versturen je een e-mail zodra jouw bestelling onderweg is.
Natuurlijk! Klik op je winkelwagen recht bovenin de pagina, hier kan je alle producten zien die er tot nu toe in zitten.
Het + knopje verhoogt de hoeveelheid van je favoriete producten, het – knopje haalt er één weg in het geval je er te veel hebt geselecteerd. Als je het product wilt verwijderen uit je winkelwagentje, klik op het kruisje.
Absoluut, je kan het bezorgadres selecteren op de afrekenpagina. Bij het afrekenen wordt het bezorg adres automatisch ingevuld met het opgeslagen adres, maar je kan altijd een andere toevoegen.
Vul het nieuwe adres in en klik op 'bezorg naar dit adres'.
Wij sturen jou een e-mail zodra je bestelling onderweg is! Je kan ook op mijn account klikken om je bestelling te volgen.
Wij versturen alle producten individueel, hierdoor zorgen wij ervoor dat je alles zo snel mogelijk binnen hebt.
Mijn account maakt het makkelijk om je bestelling bij te houden.
Wanneer je aangemeld bent worden al jouw bestellingen weergegeven. Als je op de bestelling klikt die je wilt bekijken vind je alle informatie die je nodig hebt.
Verder sturen we ook nog een e-mail wanneer jouw bestelling verzonden is!
Mijn account geeft al jouw bestellingen weer.
Klik op de bestelling waar je meer te weten over wilt komen. Als de bestelling verzonden is met track en trace kan je erop klikken en je bestelling volgen vanaf jouw account.
De e-mail die we je hebben verstuurd over de verzending van jouw bestelling vertelt je ook wanneer we verwachten dat je bestelling aankomt.
We vinden het jammer te horen dat je jouw bestelling wilt annuleren.
Is er iets wat we kunnen doen zodat je je bestelling niet hoeft te annuleren? Je kunt contact opnemen met onze klantenservice via mijn account.
Zo niet, selecteer dan de bestelling die je wilt annuleren. Je kan zowel individuele producten van een bestelling annuleren of de gehele bestelling.
Binnen één uur sturen we jou een e-mail om je te laten weten dat je bestelling geannuleerd is.
Als de annulering niet gelukt is komt dit omdat de bestelling al klaar wordt gemaakt voor de bezorging. Producten die op voorraad zijn verwerken wij zo snel mogelijk zodat die zo snel mogelijk bij jou aankomen.
Bekijk onze retourbeleid om je te helpen je bestelling terug te sturen.
Wanneer je je bestelling geplaatst hebt kunnen wij deze niet meer aanpassen.
Als je wilt kan je proberen je bestelling te annuleren, dat kan je doen door in te loggen op mijn account.
Klik op de bestelling die je wilt annuleren en dan kan je zowel individuele producten of de gehele bestelling annuleren.
We versturen binnen één uur een e-mail om je te laten weten dat je bestelling geannuleerd is. Plaats alsjeblieft geen nieuwe bestelling totdat je annulering bevestigd is.
Maak je niet druk, je kan je bestelling per product annuleren in mijn account.
Selecteer dan het relevante product en kies de annulering optie. We versturen binnen één uur een e-mail om je te laten weten dat je bestelling geannuleerd is.
Als annuleren niet meer mogelijk is kan je altijd nog de relevante producten naar ons terug sturen. Bekijk ons retourbeleid om te kijken hoe dit moet.
Heb je nog meer hulp nodig? Je kan onze klantenservice een berichtje sturen in mijn account
Het spijt ons dat dat gebeurd is! Wij zijn trots op al onze producten.
Zodat we hier verder naar kunnen kijken voor jou, neem alsjeblieft contact met ons op om ons meer hierover te vertellen.
Dit proces gaat een stuk sneller als je de nodige informatie verzamelt voordat je contact met ons op zoekt, geen probleem als dit niet kan, we kunnen je altijd helpen als je contact met ons op zoekt.
1. Bestelling nummer
2. Naam van het product
3. Informatie over defect
4. Foto’s van het defect (als dat toepasbaar is).
Zodra we een kijkje hebben genomen naar het defect sturen we je direct een e-mail met een oplossing.
Onze fabriek is onafhankelijk gecertifieerd met de 'British Retail Consortium Global Standard for Food Safety' en heeft een 'Double A' verkregen dit jaar (hoogst haalbare); dat verzekert jou dus dat wij een uitstekend productieproces hebben.
Wij nemen alle klachten serieus en zijn toegewijd aan het beschermen van onze gewaardeerde klanten.
Als je toch bezorgd bent om de kwaliteit van één van onze producten, meld dat dan bij onze klantenservice.
Dit proces gaat een stuk sneller als je de nodige informatie verzamelt voordat je contact met ons op zoekt, geen probleem als dit niet kan, we kunnen je altijd helpen als je contact met ons op zoekt.
1. Bestelling nummer
2. Naam van het product
3. Batch nummer
4. Houdbaarheidsdatum
5. Foto’s waar toepasbaar
6. Een korte samenvatting van de klacht
Gooi het product niet weg totdat je met iemand uit ons team gesproken hebt, ons team kan jou vertellen of we het product nodig hebben voor verdere inspectie.
Dat spijt ons! Soms kunnen er dingen fout gaan, maar maak je geen zorgen. Stuur ons alsjeblieft een berichtje via mijn account.
Wij hebben van jou het volgende nodig:
1. Bestelling nummer
2. Product dat fout is ontvangen
3. Product dat je besteld hebt.
Zodra we je bericht bekeken hebben sturen we een e-mail terug met een oplossing.
Wij zijn trots op onze producten en vinden het spijtig te horen dat jouw product kapot is.
Soms gaan er dingen fout maar maak je geen zorgen, wij kunnen je helpen! Stuur ons alsjeblieft een bericht via mijn account.
Gooi alsjeblieft niet het product weg, het kan zijn dat wij om foto’s vragen zodat we zeker weten dat we het de volgende keer kunnen voorkomen.
Zodra we erachter zijn gekomen wat er gebeurd is sturen wij jou een e-mail met de uitkomst.
Wij versturen producten individueel, zodoende zorgen wij ervoor dat jij je bestelling zo snel mogelijk ontvangt.
De e-mail met de bevestiging dat je producten verzonden zijn bevat een lijst met de producten die zijn verzonden. Als het product dat je niet hebt ontvangen er niet opstaat, dan duurt dit product ietsje langer voordat het bezorgd wordt.
Als het product wel verscheept is maar niet is aangekomen, stuur dan een berichtje via mijn account om onze klantenservice hiervan op de hoogte te stellen, zij kunnen je dan verder helpen.
Update van ons Privacybeleid
Door het snelle tempo waarin THG in de voorbije jaren is gegroeid en zich heeft ontwikkeld alsook de successen die we tot nu toe hebben gehad, hebben we moeten vaststellen dat de huidige juridische structuur van onze bedrijvengroep in sommige gevallen niet is afgestemd op de divisies en merken die we aanbieden.
Wij hebben daarom besloten om de juridische structuur van onze bedrijvengroep te reorganiseren, zodat onze entiteiten aansluiten bij onze divisies en merken en de THG-groeistrategie ondersteunen op lange termijn. Om deze reorganisatie tot een goed einde te brengen, moesten we ervoor zorgen dat gegevens (waaronder gegevens over u als een van onze klanten) wettelijk werden overgedragen aan de nieuwe entiteiten. Hoewel dit geen materiële gevolgen voor u heeft, wilden wij u toch op de hoogte stelen van deze wijziging.
Vóór de reorganisatie:
In de meeste gevallen is The Hut.com Limited de verantwoordelijke voor de verwerking wat uw gegevens betreft. In sommige gevallen kan de verwerkingsverantwoordelijke een specifieke entiteit binnen THG zijn geweest.
Na de reorganisatie:
De nieuwe verantwoordelijken voor de verwerking zijn de nieuw opgerichte entiteiten:
• THG Nutrition Limited
Dit is het resultaat van een interne reorganisatie en heeft geen materiële gevolgen voor u. We willen hier gewoon transparant over zijn. Enkele businessunits zijn nu ondergebracht bij nieuwe entiteiten binnen THG groep en de bijbehorende databases zijn met deze entiteiten mee overgedragen.
Dit betekent dat de juridische verantwoordelijkheid voor de verwerking van uw gegevens of voor het beantwoorden van uw verzoeken m.b.t. gegevensbescherming nu ligt bij de nieuwe entiteit die in de e-mail wordt genoemd. Deze nieuwe entiteiten blijven echter deel uitmaken van THG groep en bieden allemaal hetzelfde consistente beschermingsniveau.
Bezorging
We versturen een e-mail zodra je bestelling onderweg is, zodat je op de hoogte bent over de geplande leveringsdatum.
Voor tracked bestellingen, gebruik de tracking link bijgesloten in de mail (je kan deze ook vinden in mijn account) om te checken waar je bestelling is.
Heb je een bezorg kaart ontvangen? Je bestelling zou bij de buren bezorgt kunnen zijn of bij je lokale depot.
Onze levering informatie pagina biedt meer informatie en mogelijke bezorgingschema's
Als je je bestelling als vermist wilt opgeven, zoek dan alsjeblieft contact op met onze klantenservice via mijn account.
Al onze bezorging opties zijn te vinden op onze bezorging informatie pagina.
Onze bezorging informatie pagina kan je dat vertellen, je kan hier de bezorging termijnen van alle opties over de hele wereld bekijken!
Maak je niet druk, als je bestelling niet door de brievenbus past of een handtekening vereist, dan ontvang je een kaartje door de bus.
Deze kaart is van de koerier en laat je weten waar je bestelling is en hoe je die in ontvangst kunt nemen.
Retourzendingen en terugbetalingen
Bezoek alsjeblieft onze retourbeleid pagina voor meer informatie.
Als dit niet je vraag beantwoord dan kan je altijd nog onze klantenservice raadplegen. Je kunt contact met hun raken via mijn account.
We proberen alles zo simpel mogelijk te houden, meld je aan op mijn account en neem contact op met onze klantenservice, zij doen dan de rest.
Als je ze kan vertellen waarom je het product wilt terugsturen zodat zij de beste oplossing voor je kunnen vinden.
Bezoek onze retourbeleid pagina voor meer informatie.
We willen graag dat al onze klanten blij zijn met hun producten, als je niet blij bent met je bestelling kan je het terugsturen naar ons.
Het enige wat wij van je vragen is dat je ons binnen 14 dagen laat weten dat je de bestelling niet meer wilt en dat je de producten niet hebt geopend.
Om de bestelling veilig weer bij ons terecht te krijgen, meld je aan op mijn account en neem contact op met onze klantenservice.
Zodra wij je bestelling ontvangen hebben beoordelen wij de reden voor het terug sturen.
Je ontvangt een e-mail om je te laten weten wat er verder gebeurt.
Je betaling wordt binnen 5 dagen op je rekening teruggeschreven, we versturen ook een e-mail om je te laten weten dat het overgemaakt is.
Als je geen terugbetaling hebt ontvangen en je al 10 of meer werkdagen hebt gewacht sinds je de e-mail ontvangen hebt, neem dan alsjeblieft contact op met onze klantenservice via mijn account.
We willen dat U gerustselling heeft wanneer U besluit om bij ons te kopen, dus we hebben ons retourbeleid verlengd voor de feestelijke periode.
U heeft tot 31/01/19 de tijd om kleding, bundels van feestelijke assortimenten, gekocht tussen de 31/10/10-24/12/18 te retourneren.
Het enige wat we vragen is dat het/de artikel/en onbeschadigd zijn. Dit betekent dat ze ongeopend zijn, in hun originele verpakking zitten en dat alle retailzegels ongebroken zijn.
Altublieft houd er rekening mee dat wij de verzendkosten voor het retourneren van ongewenste bestelde artikelen niet terugbetalen. Om Uw retournatie te regelen, logt U in op Uw rekening en neem kontakt op met onze klantenservice
Website
Bezoek alsjeblieft onze voorwaarden pagina.
Als je problemen ervaart met het bezoeken van de kassa of ergens anders op de website, neem dan alsjeblieft contact op met onze klantenservice zodat we dit probleem kunnen verhelpen!
Bezoek alsjeblieft onze privacypagina.
Product Advies
Deze informatie verschilt per product.
Voor producten die gebaseerd zijn op aminozuren zoals Branched Chain Amino Acids (BCAA) en L Glutamine, wordt deze informatie weergegeven in de voedingswaarde tabel. Voor producten zoals Impact Whey Protein, de aminozuren kan je bekijken via de toegewijde link op de product pagina, te vinden links van de foto van het product.
Wees er alsjeblieft van bewust dat het niet verplicht is deze informatie op onze website te vermelden, maar als het niet vermeld wordt en er voldoende vraag naar is, zal Myprotein hier onderzoek naar doen.
Onze omega 3 komt van vettige vissen. Sommige van deze vissen zijn makreel, zalm en sardines, maar het kan ook van andere vissen komen.
Onze Impact Whey Protein wordt gefiltreerd van een wei oplossing.
Myprotein gebruikt GMO vrije producten en grondstoffen.
Alcohol wordt niet direct toegevoegd als een grondstof in onze producten; maar sommige smaak- en kleurstoffen zijn wel geprepareerd met alcohol.
Dit betekent echter wel dat onze producten nog steeds geschikt zijn voor alcoholvrije diëten. Als je verdere opheldering wilt hebben hierover, neem dan alsjeblieft contact op met onze klantenservice via mijn account, zij zijn je graag verder van dienst.
Momenteel kunnen geen van onze producten geklasseerd worden als Koster. Onze vegetarische producten zijn wel Halal.
Onze BCAAs komen uit verschillende bronnen afhankelijk van de geschiktheid voor diëten en ingrediënten. Veganistische BCAAs komen bijvoorbeeld van gefermenteerde koolhydraten (zoals maïs), andere BCAAs zijn beschikbaar in synthetische en niet-synthetische varianten, de niet-synthetische BCAAs komt van natuurlijke bronnen met hoge BCAAs (vogelveren).
Het grootste verschil zit in de vet- en eiwitgehalte: Impact Whey Protein heeft iets minder eiwitten en iets meer vet. Impact Whey Isolate heeft iets meer eiwitten en iets minder vet.
De gelatine in onze producten komt of van rund (bovine) of varken (porcine) bronnen. Vegetarische alternatieven voor gelatine worden gebruikt waar mogelijk. Deze informatie is duidelijk beschikbaar op de ingrediënten lijst op de pagina van producten en op de verpakking.
Momenteel is deze informatie niet beschikbaar voor onze producten.